söndag 12 maj 2013

FAR 55 ÅR

Får ju inte glömma att uppmärksamma lille far här i bloggen idag. Du fyller ju år idag! Rena ungdomen! Far i sina bästa år kan man väl kalla det! Jag hoppas du har haft en kanon födelsedag med massor med tårta och jag hoppas du gillar dina nya polis t-shirt!

Far, du har alltid funnits där för mig under min uppväxt, vilket är mycket uppskattat. Vi har mycket gemensamt och har fina minnen ihop! Vi gillar skidåkning, att bada i havet, att cykla, katter och hundar, att prata tyska och räkna matte. Finns säkert fler saker men jag tycker ändå vi kan säga att vi har ganska mycket gemensamt!

När jag kommer hem så ska jag ge dig en bamsekram eller två och sedan ska jag ta igen all tid jag missat med dig detta året! Jag ser framemot lite far och dotter tid :)

puss på dig!!



1 kommentar:

  1. Tack kära Emelie !! Det var rörande att läsa Dina fina ord. Jag lovar att vi skall bada i Barseböck ihopa. Det får bli oberoende av väder och temperatur. Massor av kramar från Far. Ps. Jag har läst bloggen för Farfar och han njuter av att Du har det bra, han längtar efter Dig Ds.

    SvaraRadera