lördag 13 juli 2013

JAG ÄR HEMMA!

Jag kan inte förstå det, jag kan inte förstå att jag efter 13 månader är hemma!! Överraskningen för mina föräldrar fungerade otroligt bra!! De förstod ingetting när jag kom in i en liten låda som en present för deras silverbröllopsdag! Först vågade de inte öppna för de trodde det var något läskigt djur där inne. När locket kom på sne stack jag ut en amerikansk flagga. Vem tror ni skriker över hela Höj? Jo Märtha!! Far tar mod till sig och öppnar lådan och där sitter jag..... :) Ni skulle sett deras ansiktsuttryck! Så glada!!

10 minuter senare ringer jag Johan, han blir helt förvirrad men tar sin stora nya pick up och Jeppe i passagerarsätet och kommer på stuts! Han såg också glad ut! Jag fick hela 5 kramar!! (det hör inte till vanligheten) !!!

En glad och lyckad dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar