onsdag 28 november 2012

Sitter har uppe med tuppen!!

Vantar pa att barnen skall vakna, klockan ar bara 7.13 och de kan sova till typ 7.40. Min vardpappa ar i Californien och min vardmamma akte tidigt i morse till viktigt mote, sa kallade "meeting"; Hon akte for 45 minuter sedan sa huset ar ganska tyst och lugnt! Jag gjorde mig sjalv lite scrambled eggs med banan!  Nu taggar vi lite lopning pa gymmet nar barnen har akt till skolan. Ska bli skont att rensa tankarna!

Pa lordag ar det december, det ar helt tokigt! Ofta att jag har varit har anda sedan Juni och jag bara spenderat 2 manader i Sverige totalt i ar, i och med Osterrike. Jag vet inte var tiden tar vagen, den gar sjukt fort och det ar faktiskt lite läskigt!

Pa lördag ska jag till Svenska ambassaden for att titta lite pa luciatag och ga pa julmarknad! Det ska bli sa roligt!! Hoppas jag far lite julstamning!! Efter Thanksgiving har sa borjar det pyntas overallt och manga familjer har redan julgranen pa plats och allt vad julen har att bjuda pa. Min familj har dock inte borjat julpynta alls.

 Jag ar nu pa slutspurten pa julkalendern jag ska ge barnen den 1 december, det ar lite smasaker sasom lappsyl, godis, pysselsaker osv. Jag hoppas att de blir glada!! Far lagga upp en bild nar jag ar fardig!

Jag sitter och skriver fran min vardfamiljs dator, darfor har ni inte fatt de svenska bokstaverna idag men jag hoppas ni kan lasa den lilla text jag skrivit!!

TAck for mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar