fredag 15 mars 2013

Kusiner och sakletning

Kussarna kuss kuss!!! På söndag ska jag hämta upp Bells och Ells på Dulles, Washington International Airport. De sägs landa 4.20 pm (16.20) och det tar säkert en timme i säkerthetskontrollen! Jag får se om jag hittar dem, har ju inte sett dem på ett bra tag, hoppas att detta slutar bra ;)

Jag har planerat att skriva skyltar med Ms Jonsson and Ms Odell, annars kommer det att gå galet!!

Sitter nu här för övrigt och är halvt glad för jag har hittat lite som jag har varit av med. Sen i lördags har jag varit av med bilnycklarna, har använt extra nycklarna istället, inte bra ju! Har försökt leta men har typ gett upp varje gång. Ikväll fick jag instinkt hörde min mammas röst i bakhuvudet: NUUUU GÅÅÅR DU OCH LETAR UPP NYCKLARNA!!! GÖR INGET ANNAT FÖRRÄN DU HITTAR DEM!!, ekade det....

Jag började tänka i olika banor, när hade jag dem sist, vilket jag redan visste. Efter faktiskt fem dagars grublande kom jag fram till att de låg i en jackficka i bilen! Jag gick till bilen med fulla hopp och hittade de älskade nycklarna!!!!

Min mamma är ju egentligen min sakletare, med andra ord så är hon expert!! Tyvärr fick jag inte de egenskaperna! Hon skulle aldrig väntat fem dagar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar