måndag 3 juni 2013

Familjeaktivitet





Idag så familjedag. Vi åkte till ett ställe och gjorde olika hinderbanor. Det var linbanor och luriga gångar i luften. Vi var sammankopplade till en lina så att vi inte skulle trilla ner. Det fanns olika nivåer, lila, gul, grön, blå och svart. Jag testade lila och gul med resten av familjen och sen så gjorde jag den gröna själv. Det var minsann lite läskigt samtidigt som det var riktigt kul! Efter att ha "lekt" i 4 timmar så körde vi och åt BBQ. En bra dag som avslutningsdag för mig. Sista helgen tillsammans med familjen  innan den nya au pairen kommer på fredag.

 Jag har svårt att somna på nätterna, ligger och tänker att jag ska lämna allting här borta, det kommer bli otroligt jobbigt! Man vet ju inte t.ex. när jag kommer träffa familjen eller mina kompisar igen. Det kommer bli väldigt stort skillnad, just nu känns det som en chock!! Ska jag verkligen lämna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar