fredag 14 juni 2013

Va? Har jag en blogg?

glömde faktisk bort att jag hade en blogg!? haha

Tog precis en timmes löparrunda, underbart väder just nu!! Kunde inte ha varit bättre tur, speciellt inte när människor i spåret berömmer mig!!

Veckan har gått i 300 km i timmen och nu börjar den närma sig sitt slut. Jag har visat den nya au pairen runt, hjälpt henne med barnen och visat hur allting ska vara. Detaljer hit och dit. Inga skalkar till tjejens sandwich, ingen mjölk i killens frosty flakes osv... Gör man dessa bagateller fel så blir det ett farligt liv, bäst att göra rätt!!

Nu har övriga familjen inklusive den nya au pairen åkt till NYC för att gå på bröllop. De behövde varken mig eller den nya au pairen först men sen insåg de att inga barn var tillåtna på efterfesten... ;) Då behöver man en babysitter..

Ikväll ska jag iväg och laga födelsedagsmiddag med några vänner, min kompis fyller 25 år imorgon då vi även ska gå ut och fira!! På söndag blir det en sista gång i Washington DC, vi blir turister på nytt för att ta de sista bilderna på de diverse monumenten... Söndag kväll blir det avskedsmiddag med en bunte kompisar från training school. På tisdag har vi varit här i ett år och det ska såklart firas!! Onsdag bär det av till Los Angeles och västkusten,,, yeah vad jag längtar!! Som ni hör är schemat ganska tajt för tillfället! När ska jag packa?...





Jag får väl ta nätterna till hjälp...

Puss och kram vi synes!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar