tisdag 26 juni 2012

Tjenare i lingonskogen!!

Georgetown University och Air Bud -filmen!!

I Sondags var jag och min vardfamilj inne i Georgetown och at middag pa en tysk restaurang, det blev kyckling med nagon sorts potatis sedan gick vi langs potomac river bland alla batarna och det blev ocksa aven glass :) Ovanfor oss gick alla inrikes flyg mot Washington DC da Georgetown ar en del av det. Vi  pratade om universitetet dar att var kant och den nuvarande au pairen i familjen hade gatt dar! Far se om det blir det! Skulle vara kul och kanske bra att ha i CV:et! 


Igar (mandag) fixade vi bankkonto och bankkort till mig, och tydligen ar det en ny regel att man alltid ha minst 300 amerikanska dollar pa kontot annars far man betala avgift, men har jag tankt att jag kan se det som en besparing till resemanaden! :)  Det blev ocksa lite shopping pa ett enormt varuhus, dar jag var inne pa apple och fragade om jag kunde kopa en dator med svenkt tangentbord, men nej det slutade de med for ett halvar sen! bull!! 


Idag ar min sista dag som 19, kanns mycket konstigt och speciellt att jag inte kommer att fira min fodelsedag i Sverige! N kanske inte vet men komiskt nog sa fyller mitt aldsta vardbarn ar pa samma dag som jag sa vi ska ha en jatterolig fodelsedag tillsammans!! Vi har fatt bestamma middag tillsammans och sa har jag hort talas om nagon tarta!! :) 


Har varit och jagat present till honom idag! Tillslut med hittade jag fyndet! Air Bud filmen som spelar amerikansk fotboll (sag alltid dem nar jag var liten) och en baseballbok och magiska strumpor!! Hoppas han blir nojd!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar