lördag 21 juli 2012

En vecka till har gatt!!

Hej nu sitter jag har igen!! nastan en vecka har gatt sedan jag skrev sist! Tiden gar minsann fort!! Allting har rullat pa som vanligt och jag har varit pa en au pair-traff i omradet dar jag traffat andra trevliga au pairer med samma kontaktperson, darav 2 stycken svenskar!!

Utover jobbet har jag annars varit ivag och shoppat med tjejer i Potomac, jag har varit ute och sprungit och cyklat i varmen, haft filmkvall och varit och traffat tjejer i Virginia fran au pairskolan i New York!!

Idag ska jag till Vienna och traffa Rebecka fran Sverige, det ar nagon festival dar hela dagen!!!


Jag maste ta tunnelbanan dit (metron) tar cirka 1 h och 20 min!! och nu ar det arbete vid sparen sa da for man ta buss mellan vissa stationer


Nu har jag varit har mer an en manad!! jag kan inte fatta det!!! helt otroligt!! men an sa lange flyter det pa!! Saknar alla dar hemma, men mest min lille vovve Jeppe!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar