lördag 14 juli 2012

Forsta arbetsveckan!!

Nu har min forsta arbetsvecka alldeles sjalv sprungit forbi, det har gatt fort!! Barnen har gatt till summercamp, det har varit bad, fika och lek! Minsta tjejen ville inte aka till summercamp alla dagar sa da fick jag hamta lite tidigare en dag och hon fick vara hemma med mig den dag :)

I tisdags vara det en au pair - traff i Rockville dar jag traffade manga trevliga personer, bade som skulle snart aka hem och som ska stanna i USA ett tag till :)

I torsdags fyllde min vardmamma 42 ar!! Jag firade med att baka kladdkaka och gora lite mbrace-armband, som hon aven gillade sedan at vi chinamat som de hade hamtat upp!  :)

Igar sa skypade jag bada med Johan och Gabriella vilket var toppenbra!! Johan kanske planerar att komma hit om tva veckor och Gabriella kanske kommer och halsar pa mig i Italien som jag och min vardfamilj aker till i borjan av augusti!  Vilken lycka!!

Jag var aven och cyklade lite med moutainbiken vid Potomac river,  nar jag fixat med mina bilder sa ska ni fa ser hur vackert deta ar!!

Idag har jag varit inne i DC och traffat en svenskt som jag traffade skolan i New York! Vi at pa en riktigt amerikansk restaurang och sen gick vi runt och tittade pa vita huset med mera!! Sa vackert ar det!! Tydligen kan man ga pa guidad tur i huset och innanfor stangslet, spannande! Det kostar lite med det kan det vara vart!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar