onsdag 25 juli 2012

Livet rullar pa


Nu ar det sista veckan pa den 6 veckor langa summercamp som barnen gar pa, tjejen ar glad for hon gillar inte summercamp sa mycket ;) men nasta vecka ska de ga pa nagon fotbollscamp i 4 dagar innan vi aker till Italien pa fredagen:) De tyckte synd om mig att jag skulle vara hemma ensam med barnen hela dagarna.

Pa kvallarna umgas jag med lite olika nya kompisar som jag har hittat, mycket trevligt att lara kanna nytt folk!! Alla ar sa oppna!!

Igar kom den gamla au pairen hem fran sin resemanad i Californien, det verkade som hon hade gjort en toppenresa!! jag tror ocksa jag ska ta en tur till dit sen :)

Senare i veckan ska jag aven ga pa middag med mina tva av mina fjardekusiner fran Usa, en av tjejerna ar och halsar pa sin syster har i narheten sa det passade perfekt!! ska bli spannande! Det ar Persson- slakten men har i  USA heter de Pearson, vilket ar lite roligt!!  Bada mina fjarde kusiner traffade jag i Salt Lake City nar jag var dar med min familj 2006! 6 ar gar fort!!


Jag bor i Potomac, jag ska traffa mina fjardekusiner i Rockville

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar