tisdag 16 april 2013

Det börjar dra ihop sig...

Förra veckan sökte jag till högskolan
Förra veckan betalade jag tax i USA
Förra veckan registrerade jag mig och gjorde test till en kurs
Förra veckan var jag på Navybal
Förra veckan var jag i Annapolis


Denna veckan började jag en ny engelsk kurs
Denna veckan rev de ut mitt badrum
Denna veckan rev de ner taket i mitt rum för att sen sätta in ett nytt
Denna veckan blir det nog Scrapbooking, Baltimore, skolan, plugg och träning som gäller
Denna veckan firar jag 10 månader i USA (18 april) Bara två månader kvar som au pair
Denna veckan är det bra 2 månader kvar till resemånaden i Californinen!

Nästa vecka? Ja vi får alla se!
Blir nog att betala färdigt resan till Californien
och köpa nya löparskor!

PUHH, Livet går i en racerbil!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar