söndag 28 april 2013

Ur min scrapbook

Igår blev det verkligen scrapbooking, vi satt i 6 timmar eller något, vi fick lite gjort vilket är skönt! Det är så mysigt att sitta och pyssla med härliga minner omringad av goa vänner! Vi lyssnade även på musik och drack min egna blåbärs och kiwi smoothie, mycket uppskattat! Kvällen slutade med film och soppa? vet inte hur det kunde bli så, men vi hade iaf roligt eller kanske inte roligt snarare super skoj!! :)

Dagens aktivitet blev Alexandria, lite små shopping och ett par timmar på Starbucks. Vi skrattade så mycket att jag undrade verkligen var det var med oss. Jag tittade mig runt omkring och insåg att vår omgivning använde sig av hörlurar, de ville väl inte bli störda av tre skrattande tjejer ;) haha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar