onsdag 3 april 2013

tiden springer

De senaste dagarna och gått i 200 km i timmen och jag har knappt hunnit med själv ;)

Kom hem från New York och Philadelphia med kusinerna i fredags och lördagen var sista dagen i skolan med middag hos min tyska kompis Jeannette på kvällen. På söndagen bjöd min värdfamilj på påskbrunch och vi hade "Ester egg Hunt". Tre andra familjer med barn var bjudna och det var livat och glatt! Sen blev det flygplatsen och ett hejdå för ett tag, roligt att ses men jobbigt att skiljas ;( Måndag och tisdag jobbade jag från morgon till kväll för barnen hade ingen skola, vi hittade på mycket roligt så dagarna försvann med bara farten. Men tiden går väll fort när man har roligt?

Kusinernas besök här i Potomac var mycket uppskattat, de blev mycket shopping och efterlängtat snack   första veckan och andra veckan tog vi all sightseeing i NYC, Philadelphia och Washington DC. Jag har försökt att visa dem allting som är sevärt och jag hoppas att de tyckte det var roligt. Ser framemot nästa gång vi ses! Till sommaren kommer jag hem så då kan vi träffas igen :)

finare kusiner får man leta efter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar