söndag 26 augusti 2012

Helg! tre dagars ledig!!

Efter allt jobbande denna veckan, slutade den med att jag fick tre dagars ledighet!
Efter att ha fragat om jag fick ta bilen till Potomac Mills (Varldens storsta Outletmall) som ligger i Virginia (50 min fran mig) sa akte jag och min tyska van Jeannette dit! Riktigt stort och jag shoppade alldeles for mycket!

Det forsta vi gjorde var att vi gick in till Levi's outlet, dar fyndade bada varsit par jeans! riktigt skona! De kostade 40 dollar alltsa cirka 300 kr! Sedan fyndade jag lite smasaker pa Abercrombie & Fitch, ett par converse for 44 dollar, ett par lopar byxor (nike) for ca 40 dollar med. Sedan hittade vi en Ralph Lauren outlet, vi gick in dar pa skamt och gick ut med pasar i handen! det var ju rena rama Hm-priser! Kan man ju inte motsta! Efter 6 timmar tyckte vi att vi hade spenderat tillrackligt mycket pengar, for min del ca 1500 kr ( vilket inte ar sarskilt mycket efter hur mycket jag fick :) )

Pa kvallen traffade jag en annan svensk tjej fran Potomac for forsta gangen! Vi traffades pa Starbucks och pratade lite, mycket trevligt! Som jag tidigare kanske sagt ar att har ar mest tyska au pairer i området, inte manga andra nationaliteter, sa ar det alltid kul att traffa nagon svensk!
Kvallen slutade i tv-soffan, alltid nagon bra film pa tv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar