söndag 19 augusti 2012

Tillbaka i Amerika!!

Nu ar jag tillbaka kara vanner, nu ar jagi  Amerika! Efter en flygresa pa drygt 9 hoch nastan ingen somn (kan inte sova pa flygplan) sa kande jag mig inte alls trott! vi startade farden klockan 11.10 Italiensk tid sa klockan var narmare 21.00 nar vi kom fram men    i DC var klockan bara 15 pa eftermiddagen!!

Jag gick igenom en lang sakerhetskontroll, tog sakert en timme att bara stog ko! sen nar jag kom fram sa var mitt vita papper som jag hade fatt passet blivit kvar nar jag akte till Italien, det skulle det tydligen inte! For da ar et precis jag aldroig lamnat landet! Men de var inte sa nog med det att beratta nar jag lamnade for Italien.  forst sa sa han att jag kommer att fa problem nasta gang jag soker visum men sen blev han snall och fixade till det till mig for denna gangen!! :) inte latt att halla reda pa allt!! pUuhh!

Efter allt det har var klockan sa mycket som fyra och jag och vardfamiljen tog en taxi tillbaka hem till Potomac!! och slog 17 och 18, mycket lang dag!! mitt natten! framat atta och halv nio kunde borjade jag bli trott pa riktigt! och vid nio somnade jag haha ;) da var ju klockan tre pa natten  i Italien. Sa har ligger jag nu sangen och bloggar fran mobilen, klockan var 5 pa morgonen har nar jag vaknade och nu kommer det bli en ny lang dag!

Jetlagen kommer att halla  i sig kan jag lova!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar