måndag 15 oktober 2012

God middag Amerika, God kväll Sverige!!

Hej på er där ute!! Här sitter jag i mitt rum och jag har två timmar kvar innan jag börjar jobba. Det ösregnar och jag har tittat på Grey's and Anatomy hela morgonen, kan inte sluta när jag väl börjat, har nog tittat 12-14 avsnitt på 4 dagar, det är som när man äter popcorn, har man väl börjat, finns det inget stopp. Vill tacka Sofia som tipsade mig om Netfix, otroligt bra!!

Jag älskar helgerna här borta, precis som vardagarna som är nästan lika bra!! Allting flyter på och jag kan inte fatta att jag har varit här i nästan 4 månader, tiden går så otroligt fort!!
Här kommer en bild på min käre hund Jeppe,  han förtjänar att vara med på min blogg idag!! Saknade vän!! Mycket tråkigt att du inte kan komma och hälsa på....  

...sen är det två månader sedan jag var i Italien med min värdfamilj,  en månad sedan jag köpte min dator och sen kanske jag inte har berättat att om mina föräldrar kommer om 9 dagar, alltså nästa vecka!!  Min kära bror kommer om en månad, Florida är om två månader, och mina kusiner kommer om 5 månader!! Alla är så förvånansvärt snabba med att boka och planera, I can't believe it!!  ÄR SÅ GLAD!!

1 kommentar: