tisdag 2 oktober 2012

Planer på resor

I helgen ska jag åka till North Carolina för att hälsa på en kompis i Raleigh, ska bli spännande och skönt att komma iväg lite.

Sedan pratas det om Florida mellan jul och nyår och New York i början av december!
Lite snick snack om sista resan av slutet av året med, har blivit lite yr av allt planerande! haha

Nu gäller det bara att pengarna ska pusslas ihop så att man kan få bästa möjliga pris! Inte enkelt!

Det bästa av allt är att jag har härliga kompisar att resa med, det känns så bra! Så nu gäller det bara att komma till beslut och sen när var jag bra på det? ;)



Lämna gärna en kommentar om bloggen, vad ni tycker och tänker och vem som egentligen läser bloggen, jag har ju faktiskt ingen aning :) Så alla som läser detta inlägget, skriv ert namn i en kommentar och vad ni vill läsa om  ;) TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ!!

3 kommentarer:

  1. jag har läst deee ;) / Grannen

    SvaraRadera
  2. Jag läser det / en liten busunge i landet långt bort;)

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg!!!! Din största beundrare!!!

    SvaraRadera