måndag 24 december 2012

Då var det Julafton!!

Julafton har anlänt och här sitter jag i min säng! Helgen har bestått av lussekattsbak, gitarrspel, hårklippning, tacos och kyrkan: Vi besökte en enormt stor kyrka i Dc igår, otroligt vacker. Idag ska jag nog åka till en nordisk kyrka eller något, ska se om jag kan få höra lite svenska sånger :)

Ikväll så ska jag fira julafton med två av mina tyska vänner, vi ska äta fläskfilé och potatisgratäng haha ;) som det kan bli!'

Imorgon eftermiddag lyfter planet till Miami och Florida!! ska bli så kul!! Vi stannar i en vecka och vi ska till Key West, Miami beach så klart, Everglades för att titta på krokodiler och sen avslutar vi med att hyra en bil och köra till Orlando för att fira Nyår på Disney World :)

Verkligen en överraskning! Julklapp från broder Johan!!


GOD JUL ALLESAMMANS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar