torsdag 13 december 2012

Grevens återkomst

Barnen får egentligen inte titta på tv på veckodagarna men jag låter dem se julkalendern på svt play! Det hör ju julen till! Jag började visa dem för några dagar sedan och då blev tjejen helt besviken på mig att jag inte hade visat det mycket tidigare! Hon är en liten modig 5 åring, tycker spökena är jätteroliga och tycker inte det gör något att det är på svenska, man kan ju skratta åt de roliga figurerna ändå! :)

Killen tycker också det är spännade, han har mycket frågor också såsom var de fick nyckeln ifrån, vem skelettet är och hur kan barnen vara kompisar med spökena? :)

De är gulliga de små barnen! Igår frågade killen även om jag inte kunde översätta hela kalendern till engelska? haha jovisst, lätt som en plätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar