torsdag 13 december 2012

Kransar

Hur många bilar som helst har kranar på sin bilar här i Potomac, ser lite löjligt ut om jag ska vara ärlig! haha
Nu har jag gjort mig en egen krans, eller jag har påbörjat den, inte riktigt klar ännu. Jag kommer att visa en bild när jag är klar! Med andra ord är det inte mina kransar på bilderna.

Det tog ett tag innan jag kom på vilket material jag skulle använda till min cirkel till kransen. Efter lite tänkande kom det upp ett ljus, en bit kartong! Så blev det! Grankvistarna tog jag i trädgården och vajern fick jag tag på efter många om och men, antingen fattade de inte vad jag menade eller så hade de inte det. Jag åkte till floristen i Potomac, de hade typ inget jag ville ha, skandal! Emelie löste fallet tillslut ändå, fixarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar