torsdag 28 februari 2013

I bilen

Idag i bilen påväg till balletten:

Mina värdbarn:

Killen: Emelie, du borde stanna 2 år med oss, så kan vi fira tre födelsedagar tillsammans (som ni säkert vet har vi samma födelsedag

Tjejen: Ja Emelie du borde verkligen stanna med oss!!

Jag på skoj: Jasså ni gillar mig alltså trotsallt!!

Barnen: Ja det gör vi verkligen!

Tjejen:. Så emelie, stannar du ett år till med oss?

Jag; Tja jag gillar ju er också jätte mycket och det är ett tufft beslut, men det är möjligt att jag måste gå tillbaka till skolan

Tjejen: Jag visste inte att du behövde gå tillbaka till skolan, du borde stanna här.. :)

GUD VAD JAG GILLAR MINA VÄRDBARN!





En annan dag när jag och tjejen var och hämtade min väska in mitt rum så frågade hon om hon inte kunde få min delfinkudde som jag fick i julklapp när jag åker hem.

 Jag svarade min gulligaste röst: Lilla vän, jag ska aldrig åka hem, jag ska stanna här för alltid! :)

Tjejen: But Emelie you can't, you have to go home and see you Mommy, she will miss you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar