måndag 4 februari 2013

SUPER BOWL XLVII

Helgen är äntligen över och det är en ny vecka. Eftersom jag har jobbat hela helgen förrutom min klass har det inte hänt så mycket. Igår var det Super Bowl, final i amerikansk fotboll, Raven's Baltimore spelade mot San Francisco 49:ers. Alla åka och tömde mataffären för att ha stor fest! Jag firade med mina värdbarn och deras bästa kompisar! Min lille kille hade hela outfitten med hjälm och allting. Han sprang runt och var helt tokig och så fort det gick lite dåligt för Raven's så var det kris. Han hejar på Raven's för att han är född i Baltimore, ganska bra anledning!

I vanliga fall så går barnen och lägger sig mellan 8 och halv 9 men eftersom det var en viktig match så fick de sitta uppe för sina föräldrar. Matchen slutade strax innan 11 och jag är glad att lilla tjejen somnade i soffan tidigare!!

Raven's hade ledningen under hela matchen och tog hem vinsten. Det var lite ringrostigt ibland med de klarade sig :) Så nu är alla glada men trötta! Blir att natta barnen mycket tidigt ikväll!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar