tisdag 12 februari 2013

på cykel i flera timmar

Vaknar och märker att solen är framme och beslutar mig att jag inte kan gå till gymmet när det är fint väder. Jag skjutsar tjejen till skolan sen slutar det med att jag åker hem och lägger mig på sängen. Efter 20 minuter får jag ett ryck, där kunde jag inte ligga..

Plockar ner min värdmammas dyra terrängscykel från taket i garaget, lastar in den i bilen och for i väg! Nu minsann tänkte jag! Jag åkte ner till Potomac river och bestämde mig för att cykla så långt så möjligt på en och halv timme, nästan ända till DC! När jag vänder om så ringer min kompis och vill mötas och kasta frisbee. Sagt och gjort, underbart i 15 grader och sol!! Sen var det bara att palla sig på cykeln tillbaka hem. Så i tre timmar cyklade jag, då slöcyklade jag inte utan jag gjorde jobbiga intervaller hela tiden, nu eller aldrig. Nu är mina ben som spagetti och jag kan knappt röra mig...... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar