söndag 6 januari 2013

Dag 5

Jag började dagen med att springa längs stranden, otroligt rofyllt! Jag hade kameran med mig och hann knäppa lite foton med :)

I och med att det var sista dagen i Miami så spenderade vi den på stranden och jag befann mig då mestadels i vattnet! Jag älskar havet!

Vi avslutade dagen med promenad längs stranden och massa prat om det gångna året! Vi ställde frågorna nedan till varandra.
              1. Bästa händelsen innan vi åkte iväg till USA
              2. En händelse som gjorde oss arga och ledsna innan vi åkte iväg
              3. Bästa händelsen under au pair tiden so far
              4. Något som gjorde oss ledsna här borta


Jag svarade då på detta.

1. Min bästa händelse 2012 innan jag åkte iväg var att jag spenderade en säsong i St: Anton! Ett otroligt bra beslut! Det gjorde mig både stark och självständig och sen fick jag fantastisk skidåkning på köpet!

2. Det som gjorde mig lite ledsen var en lite mindre snäll Chef när jag jobbade i Österrike. Alla är vi ju olika men jag är glad att det finns trevligare människor.

3. Det bästa med au pair året hitintills är att jag har träffat underbara vänner och att jag har kommit i en sådan bra familj. Det är många som har kommit i hemska familjer så jag är otroligt tacksam! :)


4. Det som har gjort mig lite ledsen är att jag inte har kunnat vara med min familj och vänner i Sverige som jag saknar väldigt mycket! Men den som väntar på något gott kan väl aldrig vänta för länge? :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar