tisdag 29 januari 2013

varmt och skönt

För tre dagar sedan var det -10 celcius och idag var det + 19 grader, galet vad det är stort skillnad. Jag kände värmen av sommaren och jag blev bara gladare. Imorgon ska det bli ännu varmare men på torsdag ska det bli kallt igen, bhuurr.. Jag ska verkligen njuta imorgon!! :) 

Imorgon lämnar mina värdföräldrar för Japan, business trip! Det blir mormorn och jag som teamworkar om barnen, ska bli spännande. Jag gillar min värdmormor, hon är mycket trevlig!! Hon har tre olika pass, ett från Holland där hon kommer ifrån, ett från Italien där hon bor med sin man och ett amerikansk för att hennes mamma var på något sätt american, låter mycket komsikt men sant!! Nu går vi all in för denna veckan! Tjohej!! http://www.weather.com/weather/tenday/20854

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar