söndag 16 september 2012

dromde mycket inatt

haha jag vaknade upp av att jag hade drömt en farlig massa. I drommen var jag hemma om i Sverige i nagra dagar. Jag satt i koket och pratade med Mor Martha. Hon var sa glad att jag var hemma och ville helst att jag skulle stanna, och jag tankte na minsann har kan jag inte stanna! Vem ska ta hand om mina vardbarn da? na det gar inte, jag maste tillbaka!

Martha atergick till att jag skulle stanna och lockade aven med att jag kunde borja pa orientering igen, varfor da liksom? och var skulle jag jobba av alla stallen?

Sen gick drommen vidare och jag och mina foraldrar och Johans bil var i USA, vi korde runt och aven till min vardfamilj dar Martha bjod pa kakor, typiskt ju! haha! Sen slutade det med att jag stannade hos min vardfamilj :)

Som det kan bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar